söndag 12 december 2010

Hemma!

Blev inget bloggande alls i helgen! Hade tänkt slänga upp någon mobilblogg i alla fall men det glömdes helt av. Nåja, vi har ätit massor och åter ätit. Känns det som i alla fall haha!

I fredags var vi ut till Birsta och handlade lite julklappar, det var inte supermycket folk faktiskt. Sedan for vi hem till min faster och käkade lunch. Igår var vi till min farmor och där blir man ju matad som vanligt. Det går liksom inte att säga nej till kakor hos gamla människor. Jag orkade inte ens försöka!!

Sedan grillade vi hemma hos pappa! Hahaha! Pappa stod ute i mörkret med pannlampa. Snyggt! Men gott blev det.

Idag åkte vi hem redan med bussen som gick kl. 10 eftersom vi ville komma hem tidigt. Sedan somnade jag när vi kom hem...

Mår lite halvkonstigt faktiskt. Ont i huvudet och fryser.... tung i kroppen liksom, men känns ändå inte som feber för jag är inte varm.

Går väl över till imorgon! =)

Hoppas er helg har varit bra?!

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem :)
    Jag förstår helt och hållet hur du menar att det är svårt att tacka nej när man ä hos äldre människor, men det är ju bara juletider en gång om året :D

    SvaraRadera
  2. Hade samma problem igår, ville bara sova och tokfrös :(
    Idag är en ny dag, så bara att blicka framåt ;)

    SvaraRadera