onsdag 8 december 2010

Jag suger på att packa

Julklappsinslagning check!
Packa liten kappsäck, not check!!!

Jag ska vara borta i 3 nätter. Hur svårt kan det vara att packa då egentligen? Tydligen skitsvårt i min värld för jag har bara hittat en tröja jag vill ha med mig än, hahaha! Well, man behöver ju inte direkt många ombyten så det får väl duga med 2 tröjor typ och 1 par byxor. Ska ju bara såsa runt hemma på byn ändå! Skall väl besöka "härliga" Birsta City också... Men då krävs det väl inga fashionabla kläder, snarare vassa armbågar och bekväma skor. Hört att det är inferno där nuförtiden, speciellt i juletider.

Till mina kära vänner som jag vet läser - Vi kommer inte hinna fara runt och hälsa på eller hitta på saker denna gång. Det är därför jag inte direkt sagt något om att vi ska åka ner. Jag åker ner nu eftersom vi ska fira jul i Umeå i år. Men nästa gång vi kommer får det bli en sammanslagning. För då hoppas jag att M&M fått sitt matbord?! :-P

Det tråkigaste med att bo i en annan stad är ju att man blir sjukt off. Man vet inte vad som händer i folks liv längre liksom. Ska någon ha barn får man veta det när ungen ska förlösas... typ :-P Haha. Nej, kanske inte riktigt så illa är det. Men ibland känns det så =)

Det bästa är att det ändå känns som vanligt när man väl ses. Trots att man kanske inte pratat på flera månader!

Jag är usel på att ringa folk. Jag hatar att prata i telefon. Och nästan ingen skriver på MSN längre. Så här sitter jag och är helt ovetandes om vad som sker. Men så bor man ju på Nordpolen också, haha. Ingen vill hälsa på! Men så är det, jag har slutat tjata på folk att de ska komma hit för jag orkar inte vara bitter över det längre =) Man mår inte bra av att sura!

Nej... vad höll jag på med. Jo packa 2 tröjor var det ja... :-P

Jisses, kan man bli mer ostrukturerad? ;-D

Cheerio

3 kommentarer:

  1. Jag har också packningsproblem och ska precis som du bara vara borta tre nätter. Det är helt galet!(Destinationen ligger ca. tio mil från Birsta för övrigt, men därifrån håller jag mig borta så här i julklappstider!!)

    SvaraRadera
  2. Hahaha... jag har också problem med att packa... fast jag tar för mycket.

    SvaraRadera
  3. hade för mig att jag kommenterade här innan, men det kanske inte kom fram..
    jag undrade iallafall, varför du har flyttat ifrån din hemstad, liksom anledning till det? Och hur längesen var det? :)

    SvaraRadera