tisdag 28 december 2010

Ja, jag har lite ont i röven också!

Idag har varit en dryg jobbdag. Jag lämnar det väl så eftersom jag inte får skriva om vissa grejer. Men som sagt, en jobbig dag, av olika anledningar! Skönt dock att jag kan släppa jobbet när jag går för dagen. Annars hade man ju blivit galen, haha!

Nåja. Jag har lite nojja över mitt ätande och min vikt nu igen. Ganska naturligt såhär efter jul kanske. Man har ätit både det ena och det andra som man egentligen inte "får", om man vill bli smal och smärt. Egentligen har jag ju slarvat hela december så jag ska inte skylla på julhelgen!

Nya tag nu efter årsskiftet helt enkelt. Jag vet inte hur jag ska lyckas nå 65 kg. Men jag ska dit. Så är det bara! Ska göra en invägning nästa lediga dag så får vi se vad domen blir. Jag skulle tippa på över 71 kg i alla fall.... Men det är bara att bryta ihop och komma igen!

Och sist men inte minst. Jag har träningsvärk i arslet idag... inte mycket men tillräckligt för att det ska kännas när man går och sitter, haha!

2 kommentarer:

  1. tack så mycket för dina fina kommentarer! :) gött med träningsvärk också, hehe.

    krams!

    SvaraRadera
  2. Ååh jag tror säkert att vikten är bättre än vad du tror! Håller tummarna för det i alla fall!

    SvaraRadera