söndag 19 december 2010

Träning i juletid

Till veckan måste jag träna ordentligt för det kommer inte bli mycket under julhelgen skulle jag tippa. Skall göra mitt bästa, men ni vet hur det brukar vara under storhelger. Annandagen känns dock rätt "fri", så då kanske man kan trycka in ett pass.

Imorgon ska jag ta med kläder och köra kondition i gymmet. Sedan vet jag inte vad det blir mer i veckan förutom på torsdag då jag bokade zumba kl. 15! Blir väl en gymsväng igen kanske!

Hur gör ni med träningen under julhelgen? Är ni diciplinerade till max eller släpper ni lite på tyglarna?

1 kommentar:

  1. Jag kommer inte vara hemma å långt ifrån ett SATS så det blir till att ta långa, sköna promenader! Det får duga gott (jag har både 2 å 3 kilis hantlar på landet om suget sätter in :))!

    SvaraRadera