söndag 30 januari 2011

Bakis....

Imorse vaknade jag redan kl. 09 och kände mig pigg. Yes, inte bakis tänkte jag och steg glad i hågen upp. Några timmar senare började huvudet dunka och kroppen kallsvettas. Så jag lade mig igen... Och sov till nyss! Så jag var nog mer bakfull än vad jag trodde.

Den enda idrottsaktivitet som jag har för mig idag är handbollsmatchen på tv4. Hehe...

Gårdagen var trevlig i alla fall. Jag och E dansade oss helt svettiga här framför Wii:et! Höll på i flera timmar, hahaha! Måste sett roligt ut, utifrån.

4 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit bakis, så jag vet inte hur det känns, men det är kul att ha roligt, så det var det kanske värt. Och det är skönt att sova på dagen oxå :D

    SvaraRadera
  2. Wii är extremt kul, men som sagt måste man se psykotisk ut från gatan sett.
    Har du provat gojibären?

    SvaraRadera
  3. Sophia: Ja ibland kan man väl säga att det är värt det. Men visst, nog vaknar man väl hellre nykter :P

    Christer: Har bara smakat på dem, och jag tror man måste vänja sig vid smaken :D Skall ha dem på gröt osv tror jag! Eller i müsli!

    SvaraRadera
  4. Haha, det är kul när man vaknar jättemunter och pigg och fräsch på morgonen...och fortfarande onykter, sen märker man liksom att man inte var så himla fräsch.
    Jag har en liten ny blogg, jag har bloggat lite här och där innan men har trillat av banan, fast nu tänkte jag att nujävlar är det dags att börja skärpa sig. kika gärna in :)

    SvaraRadera