måndag 31 januari 2011

Vecka 5

I vanlig ordning rusar veckorna iväg och imorgon är det februari. Innan man vet ordet av är det väl vår! Lite vårkänslor får man ju nu när det är nollgradigt ute. Men tydligen ska det komma en ny köldknäpp snart så ingen idé att ropa hej redan nu, hehe.

Halt är det i alla fall, så jag stapplar fram som en gammal tant.

Middag är det snart dags att göra. Blir kyckling med grönsaker idag. Måste minska kolhydraterna nu. Punkt slut. Inte helt men som sagt, dra ner på dem!

Denna köpte jag förresten i lördags, på Lindex. Riktigt skönt och tunt material. Perfekt längd för att ha till tights! I alla fall på mig som är ca 1.67! Tog en strl 42, som satt löst och bra =) Oversize liksom. Blir en perfekt vårskjorta!
Bild: Lindex.se

5 kommentarer:

  1. sv, jag har inte råd. kommer inte kunna köpa fören om flera månader. beh gympaskor + vanliga. vene hur jag ska lösa det.

    SvaraRadera
  2. sv, jo det är dyrt när man inte har dom pengarna :/ sen måste jag betala min hyra och grejer och massa sådant så har inte de pengarna. plus att jag väldigt sällan ens köper skor då jag har sådana problem med det.

    SvaraRadera
  3. Jättefin! :)
    Letar själv efter någon form av skjorta/blus som funkar till leggings, dock vill jag ha en enfärgad. Och med kortare ärm som på bilden, tycks vara en omöjlighet eller så är jag alldeles för kräsen... :P

    SvaraRadera