torsdag 27 januari 2011

Blodbad (varning för lätt äckligt inlägg)

Idag kom den där härliga mensen. Ja inte så intressant för er att veta egentligen, men säkert är det en av anledningarna till att jag varit totalt omotiverad idag.

Mens alltså. Nödvändigt ont kan man ju lugnt säga. Hur kul är det att en vecka innan nedkomsten vara helt svullen runt magen och minst sagt stingslig? Från stingslig till typ helt apatisk (lat!) och bara sötsugen hela tiden. I 4 dagar ungefär. Och skitnödig tammefan flera gånger om dagen.

Så ni killar kan ju skratta er lyckliga att ni slipper det månatliga blodbadet. Ni får stå ut med oss under tiden i alla fall. Det kan ni gott ha för allt besvär vi tjejer får stå ut med! :-P

Nu ska jag därför dricka ett glas Oboy! Because I'm worth it.

3 kommentarer:

  1. Nee, mens är verkligen inget att hurra för! Jag har dock inte haft "riktig" mens på 6 år på grund av p-stav men nu innan bytet av stav har det vart en del blödningar..

    Sv: Tack så mycket för tipsen :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, som jag känner igen mig... Jag ska också ha mens nu men min kropp "släpper inte till" så jag svullnar bara mer och mer och mer och mer. :( Och humöret ska vi inte tala om. Hujeda mig...

    SvaraRadera
  3. haha, känner igen det så väl! Nedkomst snart för mig då, eftersom jag varit såå sötsugen nu någon dag och svullen som tusan :P ska det vara såhär?

    SvaraRadera