fredag 28 januari 2011

Seriöst trött idag

Dagen har bestått av ganska mycket spring fram och tillbaka. Nog för att jag rör mig hela dagarna ändå, men det har varit en del "onödiga" promenader fram och tillbaka i korridorerna för att hämta saker. Byggstädat har vi också gjort och jag kan säga er att det spelar ingen roll hur mycket man städar... Byggdammet ligger kvar ändå.

När klockan närmade sig hemgång värkte det i underkroppen på mig. Sådär ilande plus mensvärk. Så mina planer på att springa på bandet gick i stöpet. Jag gav helt enkelt efter för latmasken... Det ska jag erkänna! Gick hem, hämtade paket på posten. Det var gojibären som jag vann, hehe! Sedan har jag sovit nästan 1,5 timmar. Och det var så skönt!

Känner mig fortfarande helt seg...

3 kommentarer:

  1. Usch, mensvärk är inget att hurra för :(

    SV: Tack för tipset! Mycket bra video!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gillar bären. De är min personliga favorit :)

    SvaraRadera