onsdag 26 januari 2011

Hej och hå

Sådärja! Då har man avklarat halva arbetsveckan då! Idag blev det ingen träning heller utan hade tänkt göra ett ryck med lite städning hemma. Tänkte jag skulle hinna en bit innan solen går ner, men inser i skrivande stund att jag kommer misslyckas. Det skymmer nämligen redan.

Well, ingen ursäkt att inte göra fint omkring sig så jag skall sätta igång. Toaletten är tråkigast och drygast så jag börjar väl där. Den där fräscha duschbrunnen ska få sig en omgång... blä. Det är tur man är härdad från jobbet :-P

2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig! Nu när jag har börjat tappat massor av hår igen så fylls silen snabbt som satan, lika äckligt varje gång :(

    SvaraRadera
  2. SV:Jag tänkte på diskborste oxå...=) Lite rolig form på dem kan man få fram! eller så kanske man skulle göra 2 tavlor till badrummet...då finns det MASSOR av snygga saker man kan göra! =)

    SvaraRadera