tisdag 25 januari 2011

Hatar att träna baksida lår!

Träningen idag blev 15 minuter på löpbandet och sedan benstyrka. Gud så tråkigt det är att träna benen... speciellt bencurl! Det känns som jag ska få kramp varenda gång! Lite bättre känns det när jag kör i maskinen man sitter upp i istället för ligger på mage. Men tydligen ska det kännas krampaktigt hörde jag en av instruktörerna säga... :-P

Nu väntar jag på mat! Nån slags kyckling tikka masala verkar det bli! A står för matlagningen idag. Är riktigt hungrig...

5 kommentarer:

  1. Vad duktig du varit :) jag älskar att träna ben!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat :D ja brukar få kramp när man typ gör "kissande hunden", men bara i ena benet. Haha

    SvaraRadera
  3. I mina 5 pass i veckan räknar jag vattengympan som jag leder för korpen och sen blir det ofta en dag med dubbelpass och då blir det ändå bara 4 dagar i veckan, vilket är enklare att få till än 5 dagar. Sen ska ju sägas att jag inte alltid tar mig iväg... men jag har en bra roomie som drar i väg mig när jag inte är så pepp.. :)

    SvaraRadera
  4. Ben är ju grymt gött att köra. Kör 2 pass i veckan ben och känslan efteråt är smärtsamt underbar :)

    Skickar ditt paket imorgon btw :)

    SvaraRadera