söndag 2 januari 2011

Imorgon börjar det

Som många andra ska jag göra en liten rivstart nu. Nytt år och nya möjligheter heter det ju! Jag ser inte förra året som ett misslyckande men det är dags för en nystart återigen.

Har funderat om man skall vara med i någon utmaning som cirkulerar på olika vikt/träningsbloggar. Har dock kommit fram till att köra mitt egna race. Det funkar trots allt bäst för mig.

Mina mål i januari blir dessa:
  1. 2 promenader i veckan (utöver vardagsmotionen)
  2. Mindre kolhydrater
  3. Dricka mycket vatten
  4. Ordentliga träningspass minst 3 gånger i veckan
  5. Minska 2 kg i vikt. 
Inte allt för svåra mål att uppnå. Det är bara att köra igång :-D

4 kommentarer:

  1. Låter som härligt det där ;)

    SvaraRadera
  2. Det är bara att köra hårt! :) Viljan styr allt, om man verkligen VILL så klarar man allt!

    SvaraRadera
  3. Kom on! Låt oss peppa varandra!

    SvaraRadera
  4. Lycka till :) tittar in hos dig för lite mer inspiration och pepp nu då, är på samma resa :)

    SvaraRadera