måndag 3 januari 2011

Inte så bra start

Nej, inte träningsmässigt i alla fall. Har planerat lite dåligt och nästan alla träningskläder är skitiga. Skall dock tvätta imorgon så då får jag några uppsättningar igen.

Inser att jag har för dåligt med träningsunderkläder som vanligt. Borde ha minst 4-5 BH:ar så man aldrig är utan. Jag menar.. de övriga kläderna kan man ju egentligen ta vilka mjukiskläder som helst och köra i. Men att träna i vanlig BH går bort! Nu har jag kanske 2 stycken som jag vill använda och som sitter bra. De andra är sladdriga och värdelösa. Men nu är alltså alla i tvätten...

Well. Maten har varit okej i alla fall, alltid något. Tacosallad till lunch, och kyckling med grönsaker till middag. DOCK några kakor på kvällskvisten... Jag tänkte helt enkelt inte efter... Men nu är de slut så de kan inte fresta mig mer! =)

Imorgon är en ny dag. Förhoppningsvis hinner man tvätta upp lite och sedan träna!

2 kommentarer:

  1. Just med tränings bh håller jag med om!!! Jag har just nu 1 som jag vill jogga i...jag känner att jag är otroligt snål när det gäller sport bh...fast det e som du skriver det viktigaste träningsplagget.

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där, jag borde också ha lite mer sånt för om man tränar minst 4 ggr i veckan så borde man ju ha ha kläder till det, men jag äger bara 2 stycken, men man får tvätta oftare helt enkelt :D

    Peppkram

    SvaraRadera