måndag 10 januari 2011

Imorgon: träning!

Packade precis träningsväskan så imorgon är det gymmet som gäller. Får se om jag kör styrka + kondition eller koncentrerar mig på styrkedelen.

Dagens middag var i alla fall kyckling i kokosmjölk med wokgrönsaker och röd curry. Såg inte så gott ut på bilden insåg jag men det var det! Hade lite äggnudlar till också faktiskt, en halv portion.

A var på ICA tidigare och typ allting var urplockat! Fanns inga grönsaker alls nästan förutom sånt som legat hela helgen typ. Alltid samma sak på måndagar på "vårat" ICA. Får inhandla lite imorgon istället så man får lite fräscha! Och slippa äta en gammal halvmjuk tomat som jag gjorde idag i brist på annat, haha!

Dags att stupa i säng i alla fall. Det är en sak som är säkert!

PS. Min Garmin är på väg!! :-D

2 kommentarer:

  1. Ett tips, använd Sporttracks till din garmin.
    Mycket bättre än det man får med.

    Dock är det man får med rätt bra när man skall programmera klockan för intervaller etc.

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa om min utlottning som jag har på bloggen just nu.

    SvaraRadera