onsdag 5 januari 2011

Ingen träning

Vet ni. Idag är en sån där dag då jag inte kände för träning. Hade med mig kläderna och skorna men nej, jag ville hem efter jobbet. Slita av mig arbetskläderna och hoppa ner i mysbrallorna... Och så blev det.

Nu ska vi strax äta kycklingsallad och sedan vet jag inte riktigt vad som sker. Är ju röd dag imorgon så man är ledig! Skönt att sova ut en extra dag denna vecka också! Sedan kommer det braka loss igen. Då alla ska infria sina nyårslöften... suck :-P

2 kommentarer:

  1. samma här, jag gick hem i snömodden, kom hem å mötte P..å sen var planen att vi skulle träna men nu så vill jag inte alls. Vi bestämde oss för att slappa å kolla på TV idag å träna imorgon å på fredag. Skönt.

    SvaraRadera
  2. Det e så jäkla tråkigt när man får sådana känslor, för då har man varit duktig och packat väskan och sen bara blir det pannkaka =/

    Jag ska försöka att trycka enter 2ggr=)

    SvaraRadera