onsdag 5 januari 2011

Men allvarligt?!

Vad känner jag nu om inte den där stickande, kliande känslan i halsen.... Alltså, jag vill inte bli förkyld för jag vill komma igång med träningen på allvar. Få in rutinerna igen!! Nej håll tummarna för att det är borta tills imorgon. Det brukar ju kunna vara så! Hoppas.

Somnade förut förresten. Efter att jag tryckt i mig kycklingsallad med het aioli till. Det var så skönt att ligga i soffan under filten och lutad mot alla kuddarna. Jag tror jag sov 2 timmar! Så lär väl aldrig kunna somna ikväll, haha.

Gud vad skönt att slippa vakna av mobilalarmet 04.45 imorgon!!! Tänk om man kunde börja jobba 07 istället för 06. Å andra sidan slutar man ju alltid tidigt, så det är ju bra.

Hörs imöra!

1 kommentar:

  1. Usch då! Den känslan hade jag i tisdags och idag har jag legat helt däckad och knaprat alvedon.. det är inte kul. Hoppas du kommer undan!

    SvaraRadera