måndag 10 januari 2011

Jag längtar till ...

...att mitt paket från E.L.F kommer för då får jag massor med nya ögonskuggor att sminka mig med! Deras mineralskuggor är ju grymt bra!

... att de skickar min Garmin 305 från butiken jag köpte den från så den också kommer snart. Då ska det testas! Äntligen kan jag springa lite hipp som happ utan att behöva tänka ut en sträcka innan. Det är det som jag gillar mest med att jogga, att hitta nya vägar och ta lite avkrokar hit och dit utan att behöva tänka så mycket på hur långt det kommer bli. Nu kommer jag kunna se ändå utan att behöva mäta på en karta i efterhand, eller innan. Strukturerad löprunda är inte min melodi, hehe...

... att middagen skall bli klar. Är skithungrig.... haha! Att kyckling skall ta så lång tid att tina?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar