måndag 10 januari 2011

Dålig sömn!

Inatt sov jag riktigt kasst. Jag vred och vände mig runt, runt i sängen och vaknade flera gånger. Riktigt störande. Hoppas jag får sova bättre inatt för man blir ju helt slut om man sover för lite. Skulle kunna somna nu faktiskt. Träna idag känner jag inte heller för utan det blir till att greja lite här hemma nu, eventuellt en promenad senare. Känns inte som jag hade kunnat prestera på någon träning ändå...

Apropå promenad, gud så halt det är ute nu när det töat lite grann. Snön är lömsk att gå på. Ser inte halkig ut men det är den! Hatar när man får gå och spänna sig! Mina ben som är trötta idag efter gårdagens jogging ville inte samarbeta på vägen hem från jobbet... haha. Såg nog ut som en gammal tant som trippade fram!

Nej, om man skulle ta tag i disken kanske? Suck... :-P

3 kommentarer:

  1. ja fy, det är riktigt halt ute nu... Man känner sig stel som en pinne när man halkar fram..

    SvaraRadera
  2. sv: Hahaha, jaaa hon ser verkligen helt sjukt onaturlig ut på de redigerade bilderna. :)

    SvaraRadera
  3. :) jag är så glad över mina ice bug skor, även om de kan vara lömska vid nysnö.

    Eftersom jag inte tränade idag kanske det är dags att hoppa upp på löpbandet i morgon :) men det blir nog intervaller i så fall!

    SvaraRadera