söndag 9 januari 2011

Löpning igen

Traskade iväg till gymmet idag. I totalt snöoväder kan tilläggas. Blev ju bra uppvärmning när man pulsade sig genom snön, för plogat hade de inte hunnit än.

Körde samma sträcka som sist och benen var faktiskt ganska sega idag också tyckte jag. Men det flöt på ganska bra ändå  måste jag säga. För att jämföra med förra gången började jag med 3 minuters gång sedan jogg tills 3 km stod på displayen.

Tiden blev: 20 min och 59 sekunder (7.00 min/km i snitt). Det betyder en förbättring på 37 sekunder sedan i fredags.Och snittiden är ju givetvis inklusive gångtiden också.

Så nu har du en ny tid att slå Sophia =D Och ingen andningspaus är tillåten! ;-) Kör hårt!

2 kommentarer:

  1. Japp, nu är det hårdträning som gäller :) Har ett datum (4 februari) som jag vill ha gått ner 2kg till tills. Ska nämligen gå en mycket påfrestande fysisk utbildning då :) Så då gäller det att vara fit och lätt som en fjäder :)

    Bra tid du har på löpningen!!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! :) jag förstår att det är krig nu! Måste då göra dig besviken för det blir ingen löpning för mig förrän tidigast tisdag, för i morgon blir det total training.
    Funderade att köra löpningen som uppvärmning innan passet, men om jag mår som sist blir det inget bra, för jag hade spyor i halsen *ASG*

    SvaraRadera