torsdag 13 januari 2011

Motivationen är som bortblåst

Idag är en sådan där dag där jag inte har lust till någonting. Förut somnade jag i soffan, nästan sittande, för jag var otroligt trött. Jag hade egentligen planerat att gå på zumba men det rann ut i sanden bara för att jag var (är!) trött.

Imorgon har jag bokat BodyCombat. Jag hoppas jag får sova ordentligt inatt annars kommer det ju vara samma trötthet imorgon som idag. Blir det inte BC kommer jag köra en sväng i gymmet innan jag går hem.

Något som jag dock ser fram emot är ju att träna med 305:an på armen. Så det reder sig nog bara jag får vila ut lite. Jag är ju som bekant tjurig :-P

6 kommentarer:

  1. Hoppas också att du får sova ut, det är så bedrövligt drygt när sömnen totalfuckar upp sig! Man känner sig inte som människa precis... :/

    När du får ordning på sömnen så kommer nog motivationen tillbaka också ska du se! :)

    SvaraRadera
  2. sv: Får kanske prova sno ihop en müsli av dom, om jag vinner såklart... det ju långt i från säkert. Hoppas motivationen kommer tillbaka snart! Och att du får en god natts sömn! :)

    SvaraRadera
  3. Man ska lyssna på kroppen och jag önskar dig en riktigt god natt! :)

    SvaraRadera
  4. Prova Mivitotal, man blir pigg och inte förskyld lika ofta :) Finns på hälsokosten 1

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för BC idag då!

    SV: Jaså, är det? Det var mer än jag visste :)

    SvaraRadera