lördag 8 januari 2011

På't igen bara!

Jag vägde mig imorse. Har dragit på det för jag vet att resultatet skulle vara kasst. Eller ja, inte katastrof är det ju förstås men ändå.

+1 kg sedan 4:e december. Så för att ha ätit massor med skit hela julmånaden så får jag väl vara nöjd ändå. Det hade kunnat sluta än värre. Men det är såklart inte kul att se den där siffran på vågen ändå. Men det ska bli ändring på det!

Så vikt för 8:e januari är: 71.5 kg (+1 kg)

Nästa viktrapport blir om två veckor! Då hoppas jag på att ha tappat åtminstone ett halvkilo!

4 kommentarer:

  1. Jag tror du har lämnat 70-talet om två veckor ;)
    Jag säger det nog inte så ofta men du inspirerar mig, så idag finns du med i min blogg :)

    Själv vägde jag mig senast på julafton, så tanken är att jag ska väga mig måndagen den 24/1, igen, ska bli spännande!

    SvaraRadera
  2. +1 är inte alls farligt tycker jag...hade ju kunnat betydligt värre får jag ju säga!

    Jag hoppas att min träning och mat har gjort att det står minus på vågen på tisdag för min del!

    SvaraRadera
  3. Herregud, du hamnar under 70 sträcket då! Positive thinking!

    SvaraRadera
  4. Jis: Njae, det tror jag inte att jag kommer göra på 2 veckor. Inte med tanke på min slöa viktnedgångs-statistik tidigare =) Men det gör inget.. långsamt är inte negativt!

    SvaraRadera