lördag 8 januari 2011

Vilka är ni?

Med jämna mellanrum brukar jag fråga vilka som läser. Vissa av er är ju trogna, och ni som ofta kommenterar har jag ju koll på men ni andra är lite svårare att lokalisera!

Så skriv gärna en rad eller två om vilka ni är, och länka till er egna blogg om ni har någon! :-D Jag har ju länkat några som jag läser här till höger, men jag har varit in på flera som kommenterat här förr men sedan tappat bort er igen. Så skriv =)

- - -

Idag har jag träningsvärk i ljumskarna trots att jag inte tränade speciellt länge. Men som sagt, ovan att jogga... då får man stå ut med lite smärta i början!

16 kommentarer:

  1. Ja, att jag läser vet du ju! :P

    SvaraRadera
  2. Jag läser också! Tycker det är kul att läsa om träningsintresserade i min egen stad :)

    SvaraRadera
  3. Jag hittade din blogg via viktbloggar.blogspot.com :)
    Får se om jag kanske forsätter kika in här :) Gillar sånna här bloggar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, mig "känner" du ju till, även om vi inte har stött på varandra på gymmet :)

    SvaraRadera
  5. Jag har oxå träningsvärk idag! =) Benen känns att de lever...lite baksidan lår....sen lite oväntat har jag träningsvärk i magen! =) Det måste ju betyda att jag faktiskt spänner korsetten när jag joggar....vilket är positivt!=)

    SvaraRadera
  6. 72'a född i umeå bor i gbg.
    Tränar för hälsa och välmående samt att hålla vikten så gott det går.
    Försöker även se över matvanor.

    SvaraRadera
  7. Jag brukar läsa här. Kommer inte ihåg hur jag hittade hit, men jag gillar din blogg. Bor också i Umeå och brukar de dej på Iksu ibland.

    SvaraRadera
  8. Jag läser. Gillar din blogg :)

    SvaraRadera
  9. Katarina, snart 25 år (men inte redo!), bor i Sthlm o tittar in här med jämna mellanrum för lite inspiration men är dålig på att kommentera.

    SvaraRadera
  10. emma, snart 26 år, bor i Karlstad. Kommer inte ihåg hur jag hamnade här men har följt dig troget i typ ett år nu=) Gillar bloggen!

    SvaraRadera
  11. jag läser.. bara dålig på att kommentera.. :P

    SvaraRadera
  12. Stina här. Läser alltid, kommenterar sällan. Ska försöka skärpa mej med det... Bor också i Umeå och tränar på IKSU. Imorgon blir det lunch-pump för min del.

    SvaraRadera