torsdag 6 januari 2011

Shopping

Vi tog en liten tur till stan idag för jag skulle fixa fler hål i armbandet på klockan. Gick en sväng på Åhléns också där jag köpte en ny pocketbok och sedan även en ny plånbok för jag har haft min i många år nu och den är lite för stor och otymplig tycker jag. Jag kan inte ta den i jackfickan om jag ska på ICA t.ex, utan plockar alltid ur korten och de ligger löst överallt.

Snål är jag ju så jag tyckte 299 kr var lite i dyraste laget för en plånbok. Men jag gillade den och storleken är lagom! 



Pocketboken jag köpte var Hypnotisören av Lars Kepler. Den verkar ha fått både ris och ros så det ska bli intressant att se om den är bra.

Annars köpte jag också jättespännande saker så som bomullspads och en ny pensel för ögonskuggor... haha.

4 kommentarer:

  1. Boken är riktigt bra. Jag väntar på att efterföljaren "Panini kontraktet" ska komma ut i pocket, hoppas den gör det innan USA ;-)

    SvaraRadera
  2. Den boken är jättebra. Jag läste den på ett tåg och kom på mig själv med att sitta med handen för munnen för att det var så spännande, då fick jag ta en paus i läsandet :)
    Snygg plånbok!

    SvaraRadera