torsdag 6 januari 2011

Mums!

Jag har ju sagt att jag ska skära ner på kolhydraterna igen. Men idag blev det ganska späckat av den varan. Eller ja, 2 smörgåsar och sedan till middag blev det klyftpotatis. Men potatis känns bättre än pasta i alla fall, för det är ju bara mjöl.

Middagen var i alla fall grymt god. Potatis som sagt, sedan stekte jag kycklingfiléer som jag marinerat med vitlök, salt, peppar och spiskummin. Till det het bearnaisesås. Åt nog lite för mycket men å andra sidan har jag inte ätit speciellt mycket idag så behövde nog lite kalorier till middag. Lunchen glömdes bort och när vi kom hem så slängde jag i mig en smörgås för att inte hungra ihjäl medan jag lagade mat.

Ang. min hals så var den tjock i morse men nu känner jag ingenting. Konstigt det där! Är det bra imorgon också så ska jag träna. Väskan är packad!!

Ikväll ska jag koka ägg så jag kan äta det till frukost istället för macka. För i matlådan ligger ju klyftpotatis och då kan jag ju undvika kolhydraterna till frukost istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar