söndag 16 januari 2011

Söndagsgymmat!

Släpade mig iväg till gymmet idag. Hade verkligen ingen lust att gå utanför dörren egentligen eftersom det snöar och blåser ute. Känns som att snön kommer ligga kvar till midsommar i år.

Väl där värmde jag upp 10 min på ett av de nya löpbanden. Märket heter Cybex. Men jag vet inte, jag gillade det inte tror jag. Det kändes så litet och smalt... Sedan hatar jag att jogga i det nedre konditionsrummet för man känner sig så uttittad! Så det bidrog säkert till att jag inte gillade bandet, hehe.

Efter det tränade jag benen för glatta livet. Även två ryggövningar under tiden jag väntade på rätt maskin. Det var faktiskt mycket folk där idag. Jag brukar sällan behöva vänta eftersom jag oftast gymmar på eftermiddagen då kvällsruschen inte har börjat. Så det var störande, haha.

Sedan lufsade jag hem igen... Med snön piskande i ansiktet...

3 kommentarer:

  1. Ja, huwa vilket väder! Kände mig helt bortblåst innan jag var framme nere på stan :)

    Jag kommer inte i första taget välja ett löpband där ute. Jag kan känna mig uttittad av alla gymmande människor när jag springer i det andra rummet oxå, men då tänker jag att de nog bara gymmar och orkar inte springa som jag gör :D

    SvaraRadera
  2. Bra gjort att du kom iväg trots vädret!
    Känns skönt efteråt fast det tar emot innan...

    SvaraRadera
  3. keep up the good work !! :D

    SvaraRadera