söndag 16 januari 2011

Veckan blev ju rätt bra ändå!

Visst styrde jag upp veckans träning rätt bra ändå? Trots trötthet och motivationsbrist? Det blev ju trots allt 3 svängar till gymmet och lite blandat med cardio och styrke!

Nu är det en helt ny vecka på gång och vi får se vad för slags träning det blir då! Håller i skrivande stund på att tvätta upp alla skitiga träningskläder så jag skall vara förberedd!

Skall ta mig i kragen och gå på lite gruppträningspass också. När vet jag inte dock, får se vad jag känner för! Men det blir nog antingen zumba eller bodycombat. Eller både och!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Har du hunnit testa din garmin? Jag funderar på att önska mej en i födelsedagspresent. Är du nöjd?

    SvaraRadera
  2. Jag har promenerat med den men inte joggat. Men jag antar att det inte spelar roll om man joggar eller går.

    GPSen funkade iaf perfekt! Tog inte alls lång stund för den att söka satelliter!

    Lätt att föra över till datorn med så ja, jag är nöjd!

    SvaraRadera