fredag 21 januari 2011

Umeå får 24h gym!

Ni som är Umeåbor vet var Hemköp ligger, eller låg menar jag. För Hemköp stängde ju i somras och sedan dess har man undrat vad som kommer öppna i deras gamla lokal som ligger vägg i vägg med Åhléns.

Nu har jag nyligen fått veta att ett nytt gym skall öppna. Nämligen ett som har öppet 24 timmar om dygnet. StepIn 24 heter det. Och StepIn känner man ju igen från Sundsvall (numera Helex).

Konkurrerar med priserna gör de också, 199 kr i månaden endast. Men, då är det bara gym som gäller. Ingen gruppträning. Så det var ju lite synd. Annars hade man ju på allvar övervägt att byta!

Men man får väl passera där någon gång kanske och se om det är någon dåre som tränar mitt i natten ;D

9 kommentarer:

  1. Haha! Vi har ett dygnet runt-öppet gym här i Avesta också, jag funderar på om det inte finns en risk att fyllon ramlar in där från krogen och börjar härja?! Kul om nån skulle gymma där då och nån full fan börjar käfta med en... :P

    SvaraRadera
  2. HAhahaha!! JA eller om fyllona får för sig att gå dit lite på skoj och lyfta vikter.. slår ut tänderna när de tappar skivstången i ansiktet :P

    SvaraRadera
  3. Störigt värre utan IKEA :D Men man har väll fått nog av det, när man bott i S-vall :D
    Bor i Haga nu vi :D Du/ni då?

    SvaraRadera
  4. Haha okej :) Tack för informationen!
    Ja, men ni trivs hoppas jag? :)

    SvaraRadera
  5. Jag t.o.m att jag har sett priser från 149kr/mån!
    Om jag inte har set fel (som vanligt).
    Ja, jag har alltid undrat vem som tränar mitt i natten!?!

    SV: det var på Ingrids jag var och de hade inte den BH:n.

    SvaraRadera
  6. fan, insåg just att det var längesen jag var i umeå och bara gick på stan.. hade helt missat att hemköp lagt ner.. :P fast det är klart.. sist jag var på stan var jag väl inte ens på åhlens.. haha.. och ja, håller med ovanstående.. vem tränar mitt i natten?

    SvaraRadera
  7. Haha jaa :) Okej, låter bra det !

    SvaraRadera