fredag 21 januari 2011

Helg!

Äntligen helg!! Dock snöar det ju givetvis så det är ju mindre kul. Tar det aldrig slut på snön??? Jaja, det påverkar kanske inte mig idag eftersom jag skall vara inne resten av dagen.

Tänkte träna efter jobbet idag men jag var helt sjukt trött  i ryggen pga. 2 timmars fönsterputsning så det blev inget. Traskade hemåt istället. Bara för att upptäcka att jag inte hade nyckeln med mig!! Fick vända och gå tillbaka till ICA där A var för att handla efter jobbet, som tur var. Annars hade jag väl suttit ute i trapphuset och väntat än!

1 kommentar:

  1. MMmmmmm...kan inte påstå att jag jublade när det började snöa! Vilken tur at du slapp vänta i trappuppgången, det är alltid ganska trist :)

    SV:Säljs Hogengård Bh:ar i umeå någonstans? Det står inget om det på deras hemsida, för jag måste ju verkligen prova! Stod en halvtimme och svettades i en provhytt idag, men jag hittade ingen bra.

    Varför är BH:ars som skapar "limpan" bättre att springa i?

    SvaraRadera