torsdag 3 februari 2011

4 snabba framför TVn

Idag blev det ingen träning. Hade egentligen tänkt träna imorrn efter jobbet men hade lite halvt glömt att vi skall fara inåt landet imorgon. Jaja, får bli en sväng i helgen helt enkelt!

Men jag gjorde lite i alla fall. Med betoning på lite. Blev 4 benövningar framför TVn tidigare.

Benböj
Utfall
Tåhävningar
"Kissande hunden"

Och så har man ju sladdat runt i snömodden också. Tar fasiken nästan 10 min extra att gå hem när det är mycket snö och modd. Inte för att jag räknar promenaden till och från jobbet men ändå! Vardagsmotionen får man ha lite i bakhuvudet =)

2 kommentarer:

  1. Bättre lite än inget :) å andra sidan var jag på gymmet och styrketränade körde "bara" sex övningar :)

    SvaraRadera
  2. Schysst när man kan träna hemma de tillfällen då man inte har möjlighet att ta sig till gymmet.
    Jag har hantlar och stänger så många övningar kan jag göra när andan faller på.

    SvaraRadera