söndag 6 februari 2011

Böcker!

Böcker är för tillfället min ny/gamla passion. Jag har alltid, sedan jag var liten, läst ganska mycket. Men på senare år har det kanske blivit 1 eller 2 böcker per år. Om ens det! Har dock bättrat mig lite från och med i år, hehe!

Jag har läst ur Hypnotisören nu och inhandlade två nya böcker idag på stan. Det blev Blondie av Birgitta Andersson och Mitt Nya Jag av Sophie Kinsella.

Har blivit lite mätt på deckare nu efter alla Camilla Läckberg-böcker så får se om dessa är något att hänga i julgranen!

Skönt med lite kvällslektyr!

4 kommentarer:

  1. För mig går det i perioder. På sommaren läser jag lätt tio böcker. Övriga året är det lite mindre av den varan...

    Hoppas dina nyinköpta är bra!

    SvaraRadera
  2. Jag är också periodare vad gäller böcker. På sommaren läser jag mycket mer, nu när jag pluggar blir det mindre.
    Blir nyfiken på Sophie Kinsellas bok, hoppas den är bra! :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att läsa böcker men jag tycker jag har så svårt att ta mig tid till det, det blir mest bara en massa bloggläsande... ;) och skrivande förstås

    SvaraRadera
  4. Ja jag behöver komma i kontakt med mina nyinköpta böcker jag med.

    SvaraRadera