fredag 18 februari 2011

Dagen och kommande vecka

Dagen har i princip varit som vanligt. Jobbade för jag var tillräckligt pigg! Kändes skönt att inte förlora några små slantar! Däremot så känner jag mig konstig nu igen. Frossig och halsont... suck. Känner bara att det antingen får bryta ut eller så får det gå över, banne mig!

Efter jobbet for jag ner på stan, handlade en kavaj på H&M eftersom jag hade 100 kr i rabatt (50 kr bonus + 50 kr rabattcheck). Sedan gick jag och A till O'learys och inmundigade deras after work-buffé samt en öl till det. Grymt gott.
Nu har jag sett senaste avsnittet av Biggest Loser och känner peppen för att köra hårt nästa vecka. Det bara måste bli en bra träningsvecka! Vill man så kan man! Punkt slut.

Nu ska jag dock krypa till kojs. Imorgon väntar 40 års-fest så då måste jag vara fit for fight. Eller så blir jag sjuk på riktigt och då får jag ligga hemma och sura... :-P

3 kommentarer:

  1. Hoppas du inte blir sjuk, håller tummarna för att du är pigg & glad! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker mig se ett mönster, det är svårt att ta itu med träningen bara för att man borde eller för att man vill bli mer vältränad. Det är alldeles för otydliga mål. Att träna inför en tävling är däremot ett bra mål. Man vet att man kommer genomföra det där loppet och ju mer tränad man är desto lättare kommer det att gå!

    SvaraRadera
  3. Jag menar.. eftersom jag vet att jag ska springa Göteborgsvarvet så kommer det bli lättare ju mer jag tränar. Jag vill inte stå där på startlinjen i maj och tänka att jag kunde ha tränat mer eller hårdare. Fysisk och psykisk hälsa kommer på köpet och jag tror att ett tydligt mål hjälper en att komma igång. Just do it! Tänk inte så mycket :)

    SvaraRadera