måndag 28 februari 2011

Men ja' är inte bitter....

A är förkyld och jag har ju nyss varit förkyld med halsont. Vad känner jag nu igen om inte strävhet i halsen samt en blåsa på tungan!! Jag blir så sjukt less!

Bara för att jag var så peppad på att denna vecka inviga de nya skorna, jackan och ja allting!! :-/ Får hoppas det bara är lite raspighet och att det går över illa kvickt.

I skrivande stund sitter jag och inväntar Halv åtta hos mig och dricker lite saft faktiskt. Granatäpple var en god saftsmak. Jag dricker sällan annat än vatten, mjölk och kaffe på vardagarna. Men ibland slinker det ner lite saft... Ytterst sällan kan tilläggas. 

2 kommentarer:

  1. åh, hatar förkylningsblåsor!
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, du är snart på gymmet igen :)

    SV: Hon kör inte som alla andra, fyra stationer mer tre övningar på varje á 6 minuter. Utan har fem övningar där man kör varje övning först ca 90sek, sen byter man till nästa osv. och kör så i fyra fem varv. Lite skillnad med fem övningar i gentemot 12 som det finns på de andra passen. Blir så lite variation!

    SvaraRadera