tisdag 8 februari 2011

Sol i sinne

Sol ute idag, synd man knappt hinner uppleva den innan det blir mörkt. Men fick lite välbehövliga strålar på mig idag på vägen hem! Skall passa på att köra en sväng med dammsugaren nu innan det blir för mörkt tror jag. Kan behövas...

Ingen träning idag vad jag vet, imorgon däremot!

Har varit en bra dag i övrigt. Ingen konstig nypande känsla i magen och har inte känt mig hungrig mellan målen heller! Bara för det känner jag mig nog hungrig nu, men det är ju snart dags för middag så det är ju inte så konstigt.

Nej, dammsugning var det ja...

2 kommentarer:

  1. Tack Emma :)
    Jag pluggar 100% på distans så kommer nog jobba en del. Men han sa att från januari så har de höjt så från 1 januari-30juni kan jag tjäna som mest 68.480 :- och då borde jag ju kunna jobba och få några tusen extra men känns som jag kommer stiga över ändå. Sen näste termin 1 juli- 31 december kunde man tjäna som mest 78.752 och det är ju bra med tanke på att man tjänar kanske mer om man sommarjobbar. Men kollar man på sidan så står de min skuld blir över 50.000 men det är väl FRÅN att man ska börja betala av och slutat med lånen antar jag. SÅ om din kille kan tjäna 2-5000 :- och har 100% så borde ju jag med kunna det :)

    SvaraRadera
  2. Nu känns de tryggare Emma TACK :D Ja det är städ, hon sa de är några gånger i veckan och sen några helger och om någon blir sjuk. Vet inte vad jag tjänar i timmen ännu. Men jag har fullt studiestöd och tror min skuld ligger på 44.??? någonting. Men tror ju inte det blir över 5000:- /månaden utan kanske 3000 på sin höjd men vore ju gött om man visste man kunde tjäna lite extra. Nej då ska inte jobba ihjäl mig ;P Tiderna är typ 8-13.30 och inte ens varje dag, hur helgerna är vet jag inte. :P

    SvaraRadera