måndag 21 februari 2011

Vilar mig i form

Typ i alla fall. Idag känner jag mig faktiskt normal, men jag tar det säkra före det osäkra och väntar med träning idag med. Imorgon däremot tänkte jag träna lite!

Gud vad härligt det är att det blir ljust redan vid 07 på morgonen nu! Och även när man går hem! Man blir mycket mer motiverad till att göra allt möjligt då tycker jag. Jag är nog väldigt ljusberoende...

Nåja, nu ska jag fortsätta med städningen som jag aldrig slutförde här hemma. Sedan är det dags att laga lite mat... Dock vet jag inte vad vi skall äta...

Vad äter ni denna måndag?

5 kommentarer:

  1. Här blir det rester från helgen: fläskfilégryta med ris och glaserade morötter. Mumma!

    Håller med om ljuset, även om jag fortfarande inte är van. Längtar tills all snö försvinner så man kan börja se gräset & allt sånt! :)

    SvaraRadera
  2. Hur får man den där måndag-fredag träningsveckan på sin blogg?

    SvaraRadera
  3. Elena: På Blogger kan man lägga in som en box i sidomenyn där man kan skriva valfri text. På blogg.se måste man in i HTML och ändra

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort här :)
    Jag tror det är bra att vila lite xtra efter halsont, för det ska man vara försiktigt med :)

    När jag satt och pluggade satt jag utanför Rom, det var väl inte underligt att jag frös, om det är som kallast där!

    SvaraRadera
  5. här blev det hemlagade dumplings. Sååå gott med massa kryddor.
    Skönt att du mår bättre.

    SvaraRadera