måndag 7 mars 2011

Jobbigt?

Snörde på mig mina nya skor idag och hoppade upp på ett löpband. Gick och joggade om vartannat för det kändes bäst att ta det lite lugnt. Dels för att jag vill gå in skorna och dels för att jag varit krasslig i halsen så pass länge.

Blev ca 25 minuter på löpbandet, och kanske 3,5 km. Det är jag nöjd med eftersom jag gick mycket! Det var jobbigt ändå och det känns ju att man tappat typ all kondis!

Körde lite crosstrainer i 10 minuter också och sedan några styrkeövningar i 25 min. Efter det var jag trött och svettig så då tog jag mig hemåt!

Får hoppas att jag kan hålla igång nu! För visst var det jobbigt, men ack så välbehövligt!

Skorna kändes helt okej faktiskt. Lite ovant, men det är ju inte konstigt när de är nya! 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat :) Får se om jag tar mig ett löppass på onsdag.

    SvaraRadera
  2. Ja det blir jobbigt efter uppehåll.
    Kör på nu så blir det toppen :)

    SvaraRadera