måndag 28 mars 2011

Löpartightsen som försvann (eller?)

Jag vet inte om någon minns, men för bra längesedan skrev jag om tightsen som blev stulna i tvättstugan. Jag hittar inte inlägget nu men vissa kommer säkert ihåg.

Detta retade jag mig ju otroligt mycket på eftersom det var så fräckt att någon hade tagit ett par skitiga löparbrallor liksom!

I lördags hände dock något revolutionerande, haha! A kommer in i vardagsrummet och ser finurlig ut, samt håller upp ett bar tights. Frågar sedan om det är dem jag letat efter. Och mycket riktigt var det de "stulna" byxorna! Som jag letade efter dem!!! Rev ju för tusan ut varenda hylla i garderoberna. OCH A's hyllor med.

De har legat inne i en av A's slarvtröjor i över ett halvår!!! Hur lyckas man vika ihop en tröja utan att märka att det är ett par tights i den? Ja jävlar...

Men det var ju bra. Nu slipper jag störa mig på mina tjuvaktiga grannan samt har ett par till tights att jogga i, hehe ;-)

7 kommentarer:

  1. det där hände mig en gång också... fast det var ett par frank dandy trosor som försvann i ett påslakan.. jag blev så sjukt förvånad när jag hittade igen dom..

    SvaraRadera
  2. Det där händer mig jämt, fast att jag lägger undan saker på fel ställen.
    Var nästan säker på att nån snott min pulsklocka, eftersom den försvann på jobbet. Men när jag städade ur mitt skåp grundligt så låg den givetvis där :)

    SvaraRadera
  3. hahah nej vad roligt! jag minns när du skrev om det, det var så märkligt :)

    SvaraRadera
  4. *ler* det var kul!

    SvaraRadera
  5. heheee....det där hade jag oxå kunnat göra!!!!! tummen upp!

    SvaraRadera
  6. Hahaha, så typiskt! Du är inte ensam om att lyckas med att göra så i alla fall, det kan jag tala om för dig! ;D

    SvaraRadera
  7. Hahaha härligt att dom kom fram iallafall! Mina grejer brukar alltför ofta hamna i ett påslakan .. :P

    SvaraRadera