tisdag 22 mars 2011

Snacka om snabbt, Nelly!

Idag kom klänningen jag beställde! Otroligt snabbt måste man ju säga. Och jag är nöjd. Tog strl L och visst är den kanske något stor, men kollar man på modellen så ska den ju sitta ganska löst så den är nog normal i storleken. Ganska genomskinlig dock så skall jaga rätt på nåt linne eller så att ha under. Får väl köra en dagens outfit på lördag för er eller något, haha!

Snorig idag med... suck. Kan det inte bara försvinna nu. Jag tänker faktiskt inte börja köra någon träning förrän det gått över på riktigt. Hostat lite grann också. Men jag överlever även denna förkylning verkar det som, hehe.

5 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker du gör rätt i att vänta med träningen tills du känner dig bra! :) Så du inte blir sjuk igen och missar ännu flera härliga träningstimmar :D

    SvaraRadera
  2. Jag blev oxå glatt överraskad av nelly.com. Beställde en skjorta i lördags som kom idag :)

    Du får visa klänningen sen ;)

    SvaraRadera
  3. Nelly brukar vara rekordsnabba tycker jag! Jackan jag beställde tidigare kom dagen efter. Så alla andra webbshoppar ligger ju verkligen i lä!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du piggar på dig snart!

    SvaraRadera
  5. Fick också ruskigt snabbt nu den senaste beställningen! Tummen upp!

    SvaraRadera