tisdag 15 mars 2011

Varför har jag sån otur?

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta men idag har luftvägarna känts tröga. Eller ja, redan igårkväll började det och när jag höll på att somna vaknade jag till flera ggr av att jag kippade efter luft. Hostat och harklat mig samt varit lite halvjobbigt att andas emellanåt. Varför?! Kändes dock värre imorse än nu så förhoppningsvis är det en endagsgrej.... Får inte upp något slem dock.

Jag vet inte om jag ska våga träna imorgon? Blir så less på att jag inte får in någon rutin för att det alltid kommer hals/luftvägsproblem så fort jag känner att jag är på gång! Helvetes jävla skit. Rent ut sagt.

5 kommentarer:

  1. Det har du rätt i..... Ska ut på en snabb promenad ikväll tänkte jag... Måste börja någonstanns... Så småningom kanske jag får upp flåset och kan börja springa.

    Åh, det är ju inte bra att träna om man känner sig krasslig... Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Det känns som att det alltid blir så på våren att man inte kan träna för att kroppen inte är helt hundra..

    SvaraRadera
  3. säker på att du inte har förkylningsastma? kan vara värt att kolla upp om inte annat.. speciellt om det är ett återkommande problem..

    SvaraRadera
  4. elin: Näe det är helt vanlig "klassisk" förkylning. Däremot har jag ganska lätt att få ont i halsen i perioder. Hosta och sådant får jag kanske 1 gång per år!

    SvaraRadera