onsdag 15 september 2010

e.l.f-recension - Mineralögonskuggor + waterproof eyliner pen

Jag har ju införskaffat mig flera stycken mineralögonskuggor nu från ELF. Och jag kan säga att jag är mycket nöjd med dessa! De sitter faktiskt bra nästan hela dagen. Visst, lite sämre är det ju efter ett 8 timmars arbetspass. Lite mindre färg osv. Men inte mycket sämre... Beror också på underlaget man har under skuggan. Inget på ögonlocket = sämre hållbarhet. Primer under = bättre... Ja ni fattar!

Igår tränade jag till och med i smink och skuggan försvann inte. Visst, det la sig lite i vecken men vad kan man vänta sig när man svettas otroligt mycket? Rinner inte allt smink lite då? Blev förvånad att det inte hade "luckrats upp" faktiskt.

Jag har några skuggor från Makeup Store också och ELF-skuggorna är i princip i samma klass. Något sämre kanske, men färgpigmenten är riktigt bra. Så betyget blir MVG! =) Priset kan man inte klaga på heller, 37 kr styck! Jag säger bara: KÖP
Källa: E.L.F

Nästa produkt då. Waterproof Eyeliner Pen.
Efter att Lina gillat denna så var jag tvungen att prova jag med. Och jag kan bara hålla med om att den är bra. Jag är ju van att använda flytade eyeliner så denna föll mig i smaken. Smal penna som gör att man kan göra tunna streck! Mycket bra! Sitter också riktigt bra hela dagen!! Smetar INTE ut.

Hade även denna igår när jag tränade och den satt som berget! Faktiskt var färgen på min riktigt svart. Vilket jag är ute efter också. Och priset, ja futtiga 19 kronor lite drygt!!
Källa: E.L.F

2 kommentarer:

  1. vart kan man köpa elf-makeup? =)

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade pennan, jag kommer definitivt att köpa den igen vid nästa beställning! Deras ögonskuggor låter ju kalas, måste skaffa en primer också inser jag... :)

    SvaraRadera