måndag 24 januari 2011

Måndag

Denna måndag har tuffat på i vanlig ordning... Inget extraordinärt har hänt! Käkade fullkornsspagetti och pastasås med kassler i till middag. Inte det mest kulinariska man kan svänga ihop men inte så dumt faktiskt!

Imorgon står träning på schemat! Tycker jag börjar få till en rätt okej balans ändå. Bara jag kommer iväg på söndagarna så håller jag igång rätt bra under kommande vecka. Jag har fortfarande svårt att ta mig iväg på träning när jag väl kommit hem från jobbet dock. Man blir mätt på att vara på IKSU om man säger så...

Nu är det dags för Halv åtta hos mig, sedan är det ju nästan dags att gå och lägga sig.... I veckan ska jag också lyckas vara i säng innan 22.00. Igår somnade jag nog ganska prick 22 faktiskt. Skönt!

1 kommentar:

  1. Ja, jag skulle inte palla om jag la mig efter 22, om jag gick upp så tidigt som du. Och min ambition är ju att gå upp 5,15-5,30 för att ta en morgonpromenad, men jag är så sjukt trött här uppe!

    SvaraRadera