söndag 23 januari 2011

Vill vara ledig!

Har absolut ingen lust att jobba imorgon... Det enda roliga är väl att det är löning på tisdag, det piggar ju alltid upp, hehe.

Suttit och surfat runt på resor halva dagen. Jag hoppas vi kommer iväg i slutet på mars. Vet inte hur det blir än men just nu ser det hyfsat ljust ut. Allt beror på hur A's plugg ligger schemalagt.

Vet inte om det blir en charter eller om vi bokar allt själva heller. Charter är ju på ett sätt bekvämt och man kan säkert få en hyfsat billig resa om man väntar lite med att boka! Sista minuten typ.

Skulle behöva lite sol och värme. Vem vill inte ha det liksom?

5 kommentarer:

  1. Skönt! Då har du ju någonting att se fram emot. Vart har ni tänkt att resa?

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det där ser ju inte alls fel ut. jag vill åka nu, inte om 69 dagar :-)

    SvaraRadera
  3. Jag börjar se fördelarna med charter nu, haha. Bokar allting själv allteftersom resan fortgår men det känns stressigare och går åt mer pengar då...

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag har nooooll koll! Vad du än gör så ta inte efter mig i reseupplägg. Det känns som att jag flängt över hela landet nu utan att ta mig tid att uppskatta nåt. Om jag fått göra om detta tror jag att jag hade skippat Koh Samui/Phangan, men det är enbart för att västkusten är min slutdestination och jag borde ha hängt därikring hela tiden istället.

    Dessutom flyger jag inrikes med Bangkok Airways så där försvinner ju en massa pengar i tomma intet. BKK-Samui = 3200 baht. Samui-Krabi = 2700.

    Lycka till i planeringen iaf :)

    SvaraRadera