söndag 23 januari 2011

Söndagsjogg

Finväder idag. Ganska kallt dock så det blev jogging på löpbandet, dessutom stod mina skor på jobbet så det var lika bra att träna där!

Hamnade på ett löpband som räknar fel på farten. Kunde utan problem gå i 7 km/h. Och jogga i 10-11 km/h hela vägen. För er som tränar på IKSU är det löpbandet som står i främre raden, längst in mot väggen (verkstaden) i övre konditionsrummet. Så därför vet jag inte hur långt eller snabbt jag joggade egentligen. Men jag höll på i 35 minuter i alla fall inkl gång som uppvärmning och nedvarvning. Räckte gott och väl idag känner jag.

Dagsformen är lite sådär halvseg faktiskt. Så bara att komma iväg för att anstränga mig var en seger, så att säga!

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat :D Tycker du är jätte duktig.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, bara jag som ska vara lika duktig oxå :)
    Jo, jag gick på det löpbandet här om dagen, det kan ge en bra självförtroende om man inte har koll. Likaså bandet bredvid, gick för snabbt iställe (innan jul i alla fall) så man fick dåligt självförtroende!

    SV: Jag har bara varit på PO en gång, med en kompis, men då blev jag riktigt avskräckt att gå själv, pga alla slagskämpar!
    Jag har aldrig känt så på de andra gymmen jag har gått på och det är riktigt synd, för PO är ju bra träning!

    SvaraRadera
  3. Hej hej fin blogg! Om du är intressrad av viktminskning, kost och träning så gå in på min blogg lowcarbdiets.blogg.se :)

    SvaraRadera
  4. Blev långpromenad ute och jogg inne för min del :)

    SvaraRadera